8 Mart 2013

*MİM* TOP 10: HER KİTABINI SATIN ALABİLECEĞİM YAZARLAR

Top 10: Her Kitabını Satın Alabileceğim Yazarlar

Merhabalar!
Son zamanlarda bloglarda mim’lere sıkça rastlamaktaydım, son olarak Vampirella’nın  mim postunu görünce de artık dayanamadım ve  bende dahil oldum. =) 

Vampirellanın Güncesi  çok keyifli bir etkinlik paylaşmış ve hemen katıldım, ellerine sağlık!


Efendim karşınızda, “Her kitabını satın alabileceğim yazarlar” listesi oluşturmak çalışması ve benim listemmm :)
  1.  Judith Mc Naught (Bütün Kitapları) (Historical)
  2. Julie Garwood (Bütün Kitapları) (Historical)
  3. Christine Feehan (Dark Serisi)
  4. Karen Marie Morning (Bütün Kitapları)
  5. Jeaniene Frost (Gece Avcısı Serisi) Bones bebeğim ;)
  6. Gena Showalter ( Karanlığın Efendileri Serisi)
  7. Richelle Mead (Vampir Akademisi)
  8. Trinity Faegen (Mefisto Anlaşmaları Serisi)
  9. Lisa Kleypas (Bütün Kitapları ) (Historical Romance)
  10. Lara Adrian ( Bütün Kitapları)

Büyük keyif alarak hazırladığım bu listenin oluşmasına katkılarından ötürü, Vampirellanın Güncesi ’ne çok teşekkür eder ve herkese keyifli okumalar dilerim.

Sevgilerimle
Küçük Kız




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 yorum:

  1. Aa listedeki isimler bazıları hariç benim için de 'her kitabı göz kapalı' satın alınabilecekler arasında. Onların da tr'de çıkmış tüm kitaplarına sahibim. ingilizcelerini de internetin kuytu köşelerinde, dehlizlerinde gizli gizli okuyorum bazen:B (ama korsana hayır:))

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML