16 Mart 2013

YORUM: AŞKIN KOLLARINDA || Julianne MacLean | Konuşan Kitaplar ile Blog Turları


Merhaba Herkese!

Konuşan Kitaplar ile Blog Turu kiaplarını incelediğiniz zaman şunu göreceksiniz "aralarında hiç historical romance yok"tu. Artık benim gruba girişimin şerefine mi bilmiyorum bir öğrendim ki sonraki tur durağımız Julianne MacLean 'ın Ephesus Yayınlarından çıkan Amerikan Varisleri serisinin ikinci kitabı (: AŞKIN KOLLARINDA (:




Serinin ilk kitabı olan "BENİ AŞKA İNANDIR"ı elime aldığımda bir historical romance gurmesi olarak (hiç mütevazi olamıcam kimse kusura bakmasın :p) çok da iyi bir seri beklemiyordum. İyi olacağını düşünüyordum ama bana Vay Arkadaş! dedirtemez diyordum. 

Ama bu serinin ilk iki kitabını okuduğunuzda göreceksiniz ki kesinlikle ayakları yere basan bir seri. Yazar iki kitabında da karakterleri ve ilişkilerini, tarihi atmosferi ve heyecanı o kadar sade mükemmel anlamıştı sizin gözünüzün önüne getirmek için kesinlikle özel bir çaba harcamanıza gerek yok. İki karakterin gözlerinden olayları takip etmek ve okumak işin ayrı keyifli kısmı oluyor tabi.


1. KİTAP: "BENİ AŞKA İNANDIR" - KISA YORUM

(Merak eden arkadaşlar için belirteyim ki, ikinci kitap ile ilk kitap birbirinden bağımsız o sebeple gönül rahatlığı ile ikinci kitabı alıp okuyabilirsiniz. İlk kitabı okumadım ne yapcam demeyin.;))



Ve konumuza dönersek, ilk kitabımızda ablamız Sophia, oldukça yüklü bir çeyiz ile Londra' ya kendisine unvanı olan bir koca bulmak amacıyla ailesi zoruyla getirtilmişti, ama Sophia' nın tek bir şartı vardı, kocasını kendi seçecekti. Çünkü o, sadece aşık olacağı ve ona aşık olan bir adamla evlenecekti. (: 



Dük James Wentworth ise, kötü çocukluğunun ve psikopat (merhum) babasının çocukluğunda yaşattıklarının etkisiyle yaşı ilerledikçe duygusuz görünen, mesafeli ve gaddar bir adam olmuştur. İnsanlarla ve ailesi ile etrafında her zaman bir mesafe koymuş aşk denen saçmalığa ise kesinlikle inanmamaktadır.
Ancak, Düklük maddi olarak oldukça zor zamanlar geçirmektedir ve James'in topraklarının Dükü olarak buna acil bir çözüm bulması gerekmektedir. Tek çıkış yolu ile yüklü çeyizi olan bir Amerikan Varis ile evlenmektir.



Ve tahmin edin o varis kim ) Eheheh aralarındaki çekim, James'in soğukluğuna rağmen Sophia' nın aşk takıntısı, sevgisi, enerjisi ve sempatisi bir araya gelince tam çekirdek eşliğinde okumalık bir kitap oluyor size. Entrika ve heyecanın bol olduğu bir kitaptı. Okumayan arkadaşlara çok gecikmeden edinmelerini ve okumalarını tavsiye ederim.





2.KİTAP: "AŞKIN KOLLARINDA" Yorum:


Canlarım serinin ikinci kitabına ailenin ikinci büyük kızı olan Clara ile devam ediyoruz. Açıkcası Clara ne yaptı da bu yazar onun canını bu kadar okudu kitapta ben anlayamadım :) Sanırım yazarımızın gözdesi ilk kitaptaki Sophia :p :)
Kitabın ilk girişinden itibaren Clara’nın bu kitapta çekeceği olacağı belliydi zaten (:
Kızımızın geldiğinin ertesi katılacağı baloya hazırlanır eder ama bir sorun onun gitmesi gereken balo ile asla gitmemesi gereken balonun davetiyeleri karışır (: Efendim bizim kız sen asla gitmemesi gereken balo olan “Efsanevi Cakras Balosu”nda kendi bul (:


Şimdi bu balo öyle bir balo ki, yalnız evli bayanların (kadınların evli olmasını zorunluluk sayabiliriz) davetli olduğu, ve yasak olan çoğu zevkin eğlencenin mübah olduğu bir balodur burası. Clara, nerede olduğundan bir haber bu baloda dolanır iken karşısına (sarışınlar tipim değil ama) oldukça yakışıklı ve karizmatik beyefendi çıkar. Anaam o nasıl bir balo, nasıl karşılaşma olay olaylar (: Tabi sonuç olarak beyfendimiz bu kızcağımızın bekar olduğunu anlayıp yanlış giden bir şeylerin olduğunu fark eder ve nazikçe kapıyı gösterir kızımıza (:

Şimdi kimdir bu adam Seger Wolfe efendim. Kendisi uslanmaz bir çapkın, sosyetenin kızlarını itinayla kaçırdığı bir adam. O da bu hayatından memnun böyle o ahlaksız balo senin, bu ahlaksız balo benim gezer gezer durur.

 (:Öhöm öhöm, şimdik olaylar güzelleşmeye başlıyor tabi. İkilimiz birbirlerini gördü tanıdı ve bu karşılaşmalarını bir türlü unutamadılar (: Ah kıyamam gariplerim bir daha karşılaşamazlar da neden mi?
İki ayrı dünyanın insanıdır onlar çünkü Seger ahlaksız baloların taçsız prensi, bizim kız Papa önderliğinde ayin kıvamında balolarda nasıl karşılaşsınlar. Ama Clara beni kendine hayran bırakacak kadar cesur ve pratik bir kız. Öyle etti, böyle ett, ne yaptı etti yine buldu, konuştu Seger ile (: Böyle dişli kadınlara historical romance'lerde hastayım arkadaş!
Ve nihayetinde türlü olaylar kıskançlıklar ve çekişmeler sonucundaaa çiftimiz kendilerini evli bulurlar(Ah bebeğim Küçük Kız, kıskanç erkeklere tapıyor yahu)(: bu sizinde tahmin edeceğiniz bir gelişme olacağı için spoiler korkusu vermeden yazıyorum. 

Yalnız ikilinin arasındaki o cinsel çekime gelirsek Wauw! Elliton serisi gibi cümleler ve açık bir anlatım gelmesin aklınıza tabi, ama cinsel kısımlar bence oldukça başarılı aktarılmıştı ve beni hiç rahatsız etmedi.

Nerde kalmıştık, kendileri kavuştular diyip bir oh diyoruz ama bu sadece başlangıç! İşte bu evlilikten sonra işler daha da kızışıyor.
Tanrım! Sen kimseye böyle akraba verme Yarabbim! Ya hani o kitabın içine girip Dexter vari yöntemler ile sayısız şekilde onları öldürdüğümü kaç kere hayal kurdum bilmiyorum. Hani kadınlarda öyle bir azim var ki oevlilik bozulacak arkadaş!
Neyse (: Sonuç olarak o kısımlarda sinirden karnınıza ağrılar girebilir. Dikkat edin (:
Elim varmıyor bu postu bitirmeye ama bütün hikayeyi anlatıp sizi okuma zevkinden de mahrum etmek istemiyorum. (: Keyifli okumalar dileğiyle efendim, tıklarınıza gözlerinize sağlık!
Sevgilerle,
Historical Romance Manyağı
@Küçük Kız







Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 yorum:

  1. ahh kıyamam kızçeme ama akıllı bir kızımız kendileri :)) eheh ellerine sağlık küçük kız afiyetle okudum bu güzel yorumunu ve çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. :)) yine suratımda aptal bir gülümsemeyle okudum yazını ve çok beğendim :) Sanki Berfim gelmiş karşılıklı kahve içiyoruz o da bana kitabı anlatıyor :) Öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML