3 Mayıs 2013

BloG-TwinS || Tatlı Bela Özel | Yorum - Atışma - Aşk (:



Selam Twins Sevenler!

@Küçük Kız: Geçte olsa Tatlı Bela BloG-Twins’ i ile karşınızdayız. Bu ara öyle bir iş temposundayım ki anlatamam (: Eğer bu BloG-TwinS daha uzasaydı muhtemelen Tuğçe beni öldürecekti. (:


@Tuğçe: Herkesin konuştuğu Tatlı Bela’ya bir BloG-TwinS yapmazsak olmazdı,  hele bir de Yabancı Yayınlarından da bir destek gelince, daha fazla bekleyemedik ve daha önce söz verdiğimiz gibi “Tatlı Bela BloG-TwinS Özel” ile karşınızdayız. Küçük Kıza rağmen! @Küçük Kız’ın Travis Maddox “I Love Bad Boys” çalışması için hazırladığı sloganı ile açılışımızı yapıyoruz (:  
Kızlar Travis Maddox ile tanışmaya hazır mısınız? ;) 

Tatlı Bela kitabının kişilerde gözlemlenebilen yan etkileri;

Kalp krizi, taşikardi, libido zıplaması, olası sevgili kavgaları (Bak Travis böyle yapıyor sen bana hiç yapmıyorsun vb.), en yakın kız arkadaşınız ile Travis için kavga etme, kitaba Yüzüklerin Efendisinde ki "Kıymetlimissss" sendromunu göstermeniz, olası davranış bozuklukları, halk arasından tecrit edilmenize sebep olabilecek davranışlar sergilemeye başlamanız, ailenizden akıl hastası muamelesi görmeniz, sevgilinize Travis diye seslenmeniz, Güvercinlere bakış açınızın değişmesi, dövme sanatına aniden gelişen merak, dövme yaptırmaya kalkma, sevgilinize dövme yaptırmaya kalkışma, motorsiklet sürme merakı, dövüş sporlarına aniden gelişen olası ilgi, kafası tıraşlı erkeklere olan bakış açının saniyelik hızla değişmesi, "fuck" kelimesinin kullanışının alsında çok romantik olduğunu düşünmeye başlama..

 Hazırlıklı olmanız, ilaçlarınızı almadan kitabı okumamanız, sevgilinize haksızlık etmeyip doğru isimle seslenmeniz ve onunla yok yere kavga etmemeniz, bunca yıllık kız arkadaşınızdan bir erkek için olmamanız, dövme yaptırmadan önce çok kere düşünmeniz, kasksız motora binmemeniz, şiddet içeren sporlara eğilimlerinizi yaşı küçük kardeşlerimizin yanında paylaşmamanız ve daha nicesi için sizleri hazırlıyorum (: Sonra uyarmadı demeyin ;)
Sevgilerle
Küçük Kız


@Tuğçe: Ah bu kitabı @Küçük Kız’a okutmak için neler çektim bir bilseniz! Tuttu mu tutan bir keçi inadı olduğunu bende bu kitap sayesinde öğrendim. (: Ama benim ve toplum baskısına daha fazla dayanamadı ve okudu sonunda kendisi. Tepkisi ne mi oldu, birazdan kendi gözleriniz ile göreceksiniz.

@Küçük Kız: Seninde iyi bildiğin üzere kendime göre sebeplerim vardı bu konuda ;) Neyse konumuz bu değil (: bunun dışında senin “bana” önerdiğin kitaplar hususunda bir önyargım olmasından kaynaklı :p hemencik alıp okumam beklenemezdi değil mi? (: Bizim kitap zevklerimizin nasıl uyuştuğunu, bu konuda ne kadar uyumlu olduğumuzu “Sisli Dağların Ötesinde” inde yorumunda yedi alem gördü.

@Tuğçe: (Bak keyifli bir kitap olunca nasıl uyuşabiliyor zevklerimiz =D)Ben bu kitabı, serinin ikinci kitabı yorum için Atria Books’tan bana gönderilince alelacele alıp bir çırpıda okumuştum ve o zamandan beri de raflardaki yerini almasını bekliyordum. (Akşam başladığım kitabı bitirdiğimde sabahın 4 olduğunu fark etmem durumu özetler sanırım.)Daha fazla uzatmayayım ve sıkıcı detaylara geçeyim ben iyisi mi!!!
Abby Abernathy karanlık olduğuna inandığı geçmişi ile arasına yeterince mesafe koyabilmek için, lise biter bitmez, en yakın arkadaşı, America, ile birlikte Eastern Universitesi’ne gelmiştir. Oldukça sessiz, sakin ve çekingen tavırlı bir kız kendisi – tahmin edersiniz ki tavır olarak fazlaca Bella’ya benziyor, ama kesinlikle daha sevilesi.

@Küçük Kız: Abby için sessiz ve çekingen bir karakter demek çok da doğru gelmiyor bana.  Açıkcası Bella havası da vermedi okurken, (illa sana katılmayacağım ya =D) Abby güçlü bir kız cesur ve eğlenceli aslında ama sakin durmayı çok göz önüne çıkmamayı tercih etmiş bir karakter. (: En yakın arkadaşı America ise benim ilk sayfadan itibaren favori karakterlerimden biri oldu! İnsan böyle dostu olsun yedi alem düşmanı olsun!

@Tuğçe: Küçük Kız salyalarını akıtmaya başlamadan önce asıl erkek karakterimize Tavis Maddox’a geçelim. Tam anlamıyla uzak durması gereken kişi(!); geceleri düzenlenen gizli dövüşlerin bir numaralı ismi, kızların kendini üzerine attığı – ve bu durumu sonuna kadar değerlendiren – ama tek gecelikten fazla ilgi göremeyen, yakışıklı, dövmeli ve fazlaca zeki, tam bir “bad boy” anlayacağınız. @Küçük Kız’ı nasıl zor tutuyorum bilseniz! Ve tabii ki; kader bu ikilinin yollarını kesiştiriyor ve bu noktadan sonra hiç kimsenin hayatı aynı olmuyor.


“Karşılaştığımız anda, ikimizin içinde de bir şeyler değişti ve o her neydiyse; birbirimize ihtiyaç duymamıza yol açtı. Nedenini bilemediğim bir sebepten; ben onun istinasıydım ve duygularıma ne kadar karşı koymaya çalışsam da; o da benim.”
@Küçük Kız: Ahhh, Bebeğim Küçük Kız aşık oldu ki ne aşk! (yine yeni yeniden) Ahh Tanrım sen nasıl bir adamsın Travis! Yirim, ısırır, öperim, sarılırım bırakmam içime sokarım! Ahhh şu yazıyı yazarken bile tansiyonumdaki oynamanın farkındayım (: O benim “I love Bad Boys” gözdemmm!
@Tuğçe: Sen biraz sakinleş bende kitaba devam edeyim bu arada =D Abby ve Travis, ilk kez en yakın arkadaşı ve onun erkek arkadaşı – ki bu çocuk Travis’in ev arkadaşı ve kuzeni Shepley, bu nedenle nasıl daha önce karşılaşmamışlar, bende hep bir soru işareti olarak kalacak ;) (Şu yorumu yazarken maruz kaldığım kötü bakışları bir bilseniz) – ile birlikte gittiği bir dövüş gecesinde, biraz talihsiz bir şekilde karşılaşıyorlar.

@Küçük Kız: Sakinleşmek mi =D Tabi sen benim durumumu nasıl anlayacaksın ki (: Ruhsuz insan, neyse talihsiz mi yazdın bu arada sen tanışmalarına! Kıza asrın piyangosu vurmuş Travis Maddox ile tanışıyor. Hemi de üstü çıplak, dövüşürken ve terliyken! Hani bilmem anlatabiliyor muyum! Onunla daha müthiş bir karşılaşma hayal edebilmem mümkün değil (: Ben orda olsam muhtemelen o sayfalarda kalp krizi geçirmiş ve ölmüş olurdum ahahha!. (:
Travis bebeğim, I love you. (:
@Tuğçe: Daha adını duydu ve sapıttı bizim küçük kız. Size zor zapt ediyorum dedim değil mi? Neyse ben kitaba devam edeyim (Küçük Kız’a rağmen),  o günden sonra Travis, Abby’nin sık sık karşısına çıkıyor ve Abby ciddi anlamda rahatsız bu durumdan. Kendisi, Abby’nin hayatında olmasını istediği erkeğin tam tersi bütün özellikleri barındıyor. Abby’nin bu ilgisizliği ve tersliği Travis’i daha da bir çekiyor tabi ve olaylar git gide şenlenmeye başlıyor.

@Küçük Kız: Şu Abby’nin yerinde olmak için nelerimi vermezdim Tanrım! Normalde konu Travis olduğu için, kıza kıl olmam ve parçalamamak için kendimi zor tutuyor olmam gerekirken Abby kesinlikle benim onayımı kazanmış bir karakter oldu. (bir ilk)
Ben ve Tuğçe gibi bir kitabı karakter bazlı okuyan insanlar için bu kitap bebeğim TOP! Yazar bize karakterleri öyle bir ustalıkla sunuyor ki, kitapta bir kusur bulmak ve beğenmemek mümkün değil! Siz artık bir Abby veya Travis’siniz  ve normalde tepki verip sinirleneceğiniz yerlerde bile Buna Abby’de dahil. (Düşünün biricik aşkımı kaptı ama kıza bir saygı duyuyorum) Kızımız kitabın sonlarında birkaç yerde sapıtmasına rağmen kendisini hoş gördüm ve yaşına verdim. (:
@Tuğçe: Travis bir ilişki insanı değil ve dozunu nasıl ayarlayacağını hiç bilemiyor– ama insan ister istemez seviyor kendisini (tamamen masum bir sevgi benimkisi, ne de olsa hayati tehlike var burada, şaka değil!) (@Küçük Kız: Sevgi filan valla bak Tuğçe, Travis’imin den uzak dur yeminle yolarım!).

Tamam, sakin ol arkadaşça bir sevgi benim ki =) Neyse, zamanla arkadaş olarak ilişkilerini oturtmaya çalışan ikilimiz dozlarının ne yazık ki ayarlayamıyor ve fazlasıyla samimi hale geliyorlar. Hatta bu öyle bir samimiyet ki bir iddiaya bile konu oluyor.

@Küçük Kız: Annem bak benim yahuşuklu bad boy’um Travis, öyle akıllı ve çaresiz ki yirim <3 Kızla nasıl görüşecek o vakti yaratacak maymun oldu kıyamam! Kendime geldim kitaba geri dönebilirim, ne diyorduk bir iddia var ortada efendim (: en sevdiğim kısımlardan biriydi kitapta burası,
 “Travis katılacağı dövüşte tek bir yumruk bile yemezse Abby, 1 ay onun evinde kalacak, eğer tek bir yumruk bile yerse; Travis gecelerini dolduran kızlardan bir ay  uzak duracak.!” Ahh kuzum, o kadar eminki kazanacağından.

 @Tuğçe: Siz iddia sonucu merak ede durun, bizim kız kendini kaybedip daha fazla spoilere girmeden ben kitaba devam edeyim(!), Abby; Travis’e olan hislerine rağmen karşı koymakta kararlı ve bunun için türlü yollara başvuruyor, başka bir çocukla çıkmak da dahil…  Olayların nereye varacağını biliyorsunuz ki; kendiniz okumak durumundasınız ;) şimdiden çok şey söyledik bile ;)

@Küçük Kız: Ama yok öldük meraktan derseniz bana yazın canlar bol bol dedikodusunu yapalım aşkımın Travisimin=D Tuğçe bırakmıyor yazamıyorum detaylı ühü(:
@Tuğçe:        Kötü çocuklarında sevilmeye ihtiyaçları vardır…


Hikayede, karakterler oldukça detaylı geliştirilmiş; her ikisinin de yeterince derinliği, sırları var ve kesinlikle mükemmel değiller, aksine her ikisinin de inanılmaz yanlışları söz konusu, doğal ve gerçekçiler yani… Özellikle Abby, en baştan itibaren kendini sevdiren, aklı başında ve Travis ile durumu net bir şekilde görebilen bir karakter ve okuru kendisine çabuk bağlıyor. Yaşadığı çelişkileri, gelgitleri yazar başarılı bir şekilde hissettirmiş. Tabii; hikâyeyi onun ağzından dinliyor olmamızın da bunda etkisi göz ardı edilemez. Travis’de az önce belirttiğim gibi; tam bir kötü çocuk, hem de en yakışıklı, zeki, çekici ve tehlikelisinden. Bir de üzerine değişmeye ve bağlanmaya karar verince tadından yenmez, tabii ki lafın gelişi @Küçük kız!


@Küçük Kız: Hayal gücümü de kısıtlayamazsın bebeğim(: -salyalarıakanküçükız- Travis’in bad boy’dan düzgün adama geçme süreci ve bu değişim tabi ki inandırıcı değil. Yazar gözünüzde boş bir kurguyla çıkmıyor öncelikle, Abby bu değişime inanmıyor (ama inanmak istiyor) ve oldukça temkinli davranıyor. Tabi ki konumuz Travis ve insanın ne yaparsa ona kızmak ve sinirlenmek mümkün değil (: şirin şey ya! Yirim :*
 İkilimiz arasındaki; kavgalar didişmeler gayet keyifli okurken kahkaha atıyorsunuz. Ne yaşarlarsa yaşasınlar aralarında ki elektrik ve gerilim son derece hissedilir durumda.

@Tuğçe: Dürüst olmak gerekirse ikisinin ilişkisinin pek sağlıklı bir ilişki olduğu söylenemez, her ikisi bakımından da böyle durum, ama durumu kurtaran şey; her ikisi de bunun farkında ve birçok kez bunu dile getiriyorlar, sadece karşı koyamıyorlar ve bu hissi de yansıtıyorlar. Bir aradayken, her şey çok güzelken bir anda bir felakete dönüştürme başarıları var. Kitabın adı da aslında buradan geliyor – ki; bu nedenle, ben Türkçe adının tam kitabı yansıtmadığını, daha sevimli bir hikâye izlenimi verdiğini düşünüyorum.

@Küçük Kız: Benim bu kitap ile ilgili beğenmedim diyebileceğim bir şeyin olabileceğini sanmıyorum (: Kitabın beni en çok çeken kısımlarından biri (Travis, Travis ve Travis dışında tabiî ki de) Yardımcı karakterler de oldukça güçlü ve hikaye de varlıklarını gerçekçi olarak hissedebilmek mümkün. Etkileri var akışa, sadece kalabalık için tutulmuş paralı bir takımdan bahsetmiyoruz. Amerika Abby’den sonra (bazen Abby’den fazla) en sevdiğim ve tuttuğum kişi oldu mesela (:
@Tuğçe: Ancak kabul etmek gerekir ki; bu ikilinin birlikteliğinin gideceği nokta dışında hikaye de ciddi anlamda bir şey yok. Travis sevilesi bir karakter olabilir ama şunu kabul etmek gerekirse..
@Küçük Kız:(YAZIŞMANIN BU KISMI SAKINCALI İÇERİK BARINDIRDIĞI İÇİN KÜÇÜK KIZ TARAFINDAN KALDIRILMIŞTIR. KİŞİ (Tuğçe) TRAVİS MADDOXX İLE İLGİLİ ASLI ASTARI OLMAYAN ŞEYLER YAZMAYA BAŞLAYINCA YAYINLANMA LÜZUMU GÖRÜLMEMİŞTİR.!)
@Tuğçe: Sana inanamıyorum! Sana rağmen kitabı yorumlamaya uğraşıyorum burada ben resmen. Hikâyenin ilk yarısı bana göre inanılmaz sürükleyici ve keyifliyken, ikinci kısım da birçok yer gereksiz-…
@Küçük Kız:(YAZIŞMANIN BU KISMI SAKINCALI İÇERİK BARINDIRDIĞI İÇİN KÜÇÜK KIZ TARAFINDAN KALDIRILMIŞTIR. KİŞİ (Tuğçe) KİTAP VE İLE İLGİLİ ASLI ASTARI OLMAYAN ŞEYLER YAZMAYA BAŞLAYINCA  YAYINLANMA LÜZUMU GÖRÜLMEMİŞTİR.!)

“Söylediğini duymaya ihtiyacım var. Benim olduğunu bilmeye ihtiyacım var.”
“Tanıştığımız andan itibaren seninim.”

@Tuğçe: Tanrım! Sen bana sabır ver!!! Uzak durulması gereken adama aşık olup değiştirilebileceği iması her sayfada var ama yine de, sevmedim bu kitabı demem mümkün değil, tüm bu gerçekleri bilerek, sonuna kadar elimden bırakmadan okudum ve dahası beğendim. Walking Disaster, Travis’in bakış açısından dinleyeceğimiz bir hikaye ;) ve 2 Nisan’da Amerika’da satışa çıktı.
 Tatlı Bela sıkıntılarına rağmen, sizi hızla içine çekecek ve aynı hızla okunacak, etkisine kapılmakta zorlanmanyacağınız, gerçek dünyayı bir süreliğine de olsa unutabileceğiniz acı-tatlı bir aşk hikayesi…
@Küçük Kız:  Sadece Travis Maddox için okunur bebekler ;) Bize güvenin iki zıt kitap zevki olan kitap kurdu yanılıyor olamaz! (:
Kitap ile ilgili daha fazla bilgi sahibi olmak için Tıklayınız;














Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 yorum:

  1. Ahahahahahahhahahaha :))) Bu kitabi okumazsam ölücem sanirim :) Bu kadar Eglenceli anlatilabilirdi bir kitap :)) Elinize saglik arkidisler :)

    YanıtlaSil
  2. Ahahah :) sakincali icerik :) supersiniz :) travis e badboystan beri bayiliyorummmm kitap icin sabirsizlaniorummm :)) kucuk kiz haremine goz dikmedim ama travis i az biraz paylassan hani:)) ellerinize saglikkk cok guzel eglenceli ve bol atismali :)) yine yeni yeniden tebrikler TwinS :)))

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML