5 Mayıs 2013

Cumartesi İlk 10: En Kaliteli Kitap Blogları


Yine güzel bir etkinlik ile karşınızdayım (: En Kaliteli Kitap Blogları çalışmamızın adı (:

Küçük Kızın listesi tamamen duygusal etkilerden uzak hazırlanamadı ne yazık ki, çünkü benim gözümde insanın kalitesi aynı zamanda yaptığı işin kalitesini getirir. Ve kaliteli işleri yapan insanlar sevilir (:

(: Keşke herkesi yapabilsem bu liste oldukça uzun lüften kimse küsmesin üzülmesin hepinizi çok seviyorum (: Sizler kendinizi biliyorsunuz zaten. (:

Katılmak için sende tıkla!
Sevgilerle,
Küçük Kız

1- Tuğçe'nin Kitaplığı
twins ortağım, bu hayatta en gıcık olduğum ve bu camianın bana kattığı en güzel insan, dost! Ne kadar ingilizcde kitapları yazıp yazıp yorum yapıp iştahımı kabartsada güncel yorumları ile de başarılı bir blog. (:

2- Kördüğüm Hayaller
Uzun yazdığından şikayet ancak ben her bir yazısını keyifle okuyorum. İÇten ve güzel yorumlar yapıyor, okurken kendini kaybedip kaybetmediğini anlamak çok rahat. (: Ayrıca kendisi benim evlatlık kızım olur. Severim kendisini çok.

3- The Reading Lady
Ve aynı benim gibi historical manyağı bir blogger. Nasıl takip etmem nasıl sevmeme. Sahibi gibi sayfa cıvıl cıvıl (: Takip etmenizi öneririm. Tarihi aşk romanı severler için acayip detaylı ve önemli paylaşımları var. (:

4.Vampirella’nın Güncesi
Güncel ve güzel bir blog. yorum dışı çalışmalarını tırnak yeme modunda takipteyim. (: Tanımayan varsa kendisini gitsin atsın bir yerden.

5- Yorum Durağım
Heyecanlı yorum yazanları seviyorum. Soğuk yorumlar bana hep itici gelir. yorum Durağım'daki yorumlarda tam bu ayarda. Sıcak ve samimi, bu kız benim adını duymadığım kitapları ne ara laıp okuyor ben bilmiyorum. (: Kıskanılacak bir durum bu tabi, ya da takip edilecek.

6- Saklama Kabı
Bu camiada bildiğim ve direk iyi diyeceğim tek erkek kitap bloggeri herhalde Eren (: Yorumları ve etkinlikleri ile, güncelliği ve tarafsız yorumları ile takip ettiğim bir blog. Ayrıca benim çok okumadığım b ir türün takipçisi olduğu için bilgi sahibi olma konusunda benim için iyi oluyor.

7- Ön Okumalar
Benim için bu sayfanın özeti şudur "kitapların vikipediası" her çalışması ile soluksuz takip ediyorum. Sayfa sahibine bir takım özel hilser besliyor bile olabilirim, her ne kadar Deamon ile ilgili ufak bir anlaşmazlık yaşasakta. (:

8- İllede Kitap
Ben bu blog sayesinde artık kim ne zaman hangi kitabı çıkarıyor, kitap neymiş ne ile alakalıymış hiç araştırmıyorum. Bir blog bu kadar çok yayın yapar, bu kadar günce olur mu derseniz cevabım evet olur (: Ahanda buyrunuz, olmuş işte

9- Sihirli Kitap
Bir kere etkinlikleri yeter. (: Sevdiğim ve takip ettiğim bir blog.

10- ...Bütün takip edip listeye sığdıramayacağım blogger  dostlarıma,
 Bu sıradan sonra fark ettim ki yazacak daha çok kişi var o sebeple kesiyorum (: Bu sırayı değişik alanlarda takip ettiğim ve işlerini sevdiğim blogların tamamına ithaf ediyorumm (: 


Sevgilerle, 
Küçük Kız



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 yorum:

  1. Kitap bloğuma sizi de bekliyorum :) elifinkutuphanesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML