19 Mayıs 2013

Kitap Çekilişi: EJDERİN ARZUSU || 11. Konuşan Kitaplar ile Blog Turu


Efendim Hoşgeldiniz (:

İlk kitap olan "Ejderin Aşkı"nı okuduktan sonra tırnaklarımı yercesine beklediğim serinin ikinci kitabı çıktı dediler! Delirdim, delirdim...
Birde üzerine Konuşan Kitaplar'da blog turu dediler uçtum =)
[Kitabı ve seriyi ilk defa duyanlar kendisini kötü hissetmesin şu postu okusun ve bilgilensin efendim. Tıklayınız]

Bir heves okuduktan sonra huzura erdim tabi ama dedim ki benim gibi daha niceler vardır, bu beklerler, isterler... değil mi?

Konuşan Kitaplar ile Blog Tur kapsamında Ejderha sever 3 kitap kurduna
Ephesus Yayınlarının desteği ile "Ejderin Arzusu" kitabını hediye ediyoruz.

Katılım için Rafflecopter aşağıda canlarım :)
ama tabi ne yapmıyoruz çekilişe katılıp blog tur akvitelerini kaçırmıyoruz. (:
Emeğe saygı diyerekten veda ederim.

Sevgilerle,
Ejder Sever, Tapar, Sarılır ve Öper Küçük Kız








Desteklerinden Ötürü Ephesus Yayınlarına Teşekkür ederi(m)z.



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

7 yorum:

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML