29 Mayıs 2013

Kitap Yorum: CEHENNEM || Linda Howard (Raintree Serisi #1)



Merhabalar Herkese!

Yorum konuğum Raintree Serisinin ilk kitabı “Cehennem”. Kitabı direk okuma sebebim konunun orijinal olmasının dışında Linda Howard tarafından kaleme alınmış olmasıydı itiraf ediyorum. (: Peki sonunda hayal kırıklığına uğradım mı? Tabi ki hayır. (:
 
Kitaplar kısa önden uyarayım (: Kitabın sonunda, neden binlerce sayfalık bir roman değil! diye ağlayıp, dizlerinize vuracaksınız ne yazık ki. (: Kısalığından uzunluğundan ziyade ilk tespit olarak diyeceğim şey kesinlikle konunun özgünlüğüdür arkadaş! Hakikaten ilk sayfalardan itibaren, son sayfalara kadar kafamı kaldıramadan ve sürekli bu sayfada ne olacak acaba merakıyla okudum. 

Kitap Tanıtım:
Raintree Serisi:
1- Cehennem
2- Adalet
3- Sığınak

Raintree Klanı tarafından bozguna uğratılmalarından iki yüz yıl sonra Ansara büyücüleri, bu en amansız düşmanlarının karşısına bir kez daha çıkmaya hazırlanıyorlardı. Dante Raintree bir kral olarak klanını korumak zorundaydı ama karşısına çıkan Lorna Clay sadece yüreğini değil, neredeyse klanına duyduğu sadakati bile sarsacaktı. Lorna’ya güvenemediği gibi ondan uzak da duramıyordu.  

Reintreeler, doğaüstü güçlere sahip olmalarının yanında, modern hayatın içinde yaşıyorlardı. Bu savaş, klanın sadakat ve ilişkilerini test edecekti. Düşmandan gelen ilk darbede her zaman hükmettiği ateş bu kez onu yeniyordu. Dante, klanıyla birlikte, galip çıkamayabilecekleri bir kavgayla yüzleşmek zorundaydı.
 
"Tek bir Linda Howard kitabı ile yetinemeyeceksiniz..."
New York Times

"Bu usta yazar tam anlamı ile nefes kesiyor..."
Romantic Times BOOKreviews




YORUM:

Dante Raintree bir kral( ona aile içinde Draniri diyorlar) , bir ateş efendisi ve zengin bir  iş adamı INFERNO otel ve kumarhanelerinin sahibi (:
Lorna' nın durumu ise daha enteresan, önsezileri oldukça güçlü ve sayılarla olan ilişkisi inanılmaz. Ateş efendisinin ve kralının karşısına çıkarılan kadın karakterin kızıl saçlı olması detayı beni benden aldı zaten. Lida yine yapacağını yağmış diyorum başka bir şey demiyorum. Londa’nın  o gün için tek hatası sayılar ile ilgili doğaüstü gücüne Dante’ nin kumarhanesinde INFERNO’ da kullanıyor olmasıydı.(:

Hile yapıyor şüphesi ile (insan sürekli kazanır mı?) Dante’nin önüne getirilen Londa belki de hayatının en korkulu anlarından birini yaşıyordu. Kapı açılıp karşısına çıkan adamın korkutuculuğunun yanında bu kadar seksi olması tabi ki Londa’nın işlerini kolaylaştırmamıştı. Kıyamam (:

Londa bu kadar etkilendi peki Dante ne alem de sizce. Bir Kral olarak, doğaüstü güçlere sahip bir insan olarak en önemli zengin bir kumarhane sahibi olarak istediği her şeye sahip olmaya alışmış ve hali hazırda sahip bir adamın veremeyeceği, hissedemeyeceği bir çekim hissediyor Londa’ya. Kendisine ne kadar kızıp, bu kontrolsüzlüğünden ötürü kızmasını okumak büyük keyifti. (:

Dante akıllı bir adam, kapı açılıp kadın odasına getirildiğinden beri onda bir acayiplik olduğunu hissetmişti. Bu acayipliğin kısa bir süre sonra, onun ve Londa ile birlikte bir kumarhane dolusu adamın hayatını kurtaracağından haberi yoktu tabi. Ateş üzerinde büyük bir kontrole sahip olan Dante’nin kumarhanesinin yanması ve alevlerin Dante tarafından tek başına (!) kontrol altına alınamayacak hale gelmesi, bunun kazara ortaya çıkan bir yangın olduğu durumunu şüpheli hale getiriyordu tabi. Peki kimler niye Dante’yi öldürmek istiyordu? (: Devamını tabikisi de yazmıyorum. (: Spoiler sopaları ile kovalamayın sonra beni.

Efendim işte kitabımızın coşup coşup zıplamaya başladığı yer. (: Dante ile Londa arasında çekişmelere olayların kızışmaya başlaması ile güç uyumu ve cinsel çekimde eklenince ortaya çıkan sahnenin karşısına geçip çiftetelli oynuyorsunuz (:

Olaylar o kadar seri ve mükemmel bir şekilde karışmaya başlıyor ki son sayfaya geldiğimde hadi canım dedim. (: Evet beklentilerim yüksekti ancak ben bile bu kadarını beklemiyordum. (: Pes dedim. (:

Her kitabın farklı bir yazar tarafından yazılacak olmasının bir avantaj mı yoksa hezimet mi olacağını ilerleyen günlerde ikinci kitabı okurken göreceğiz. (: Ama kitabın ön okumasından anladığım kadarıyla hezimet olması biraz mümkün gözükmüyor, zira olaylar iyice kızışmıştı son sayfalarda (: Bakalım göreceğiz.

Kitabı Satın Almak için: Tıklayınız.
Harlequin Nedir? Merak Edenler için: Tıklayınız.

Sevgilerle,
Küçük Kız




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

3 yorum:

  1. yorumların sayesinde kitaba başlıyorum :D ilk defa bir linda howard kitabı okuyacağım senin sayende ve içimden bir ses pişman olmayacağımı söylüyor o yüzden şimdiden teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  2. Umarım beğenirsin. :) almışken bu ay çıkan Gena'nın kitabı Kara Gönülçelen'i muhakkak almanı ve okumanı tavsiye ederim. :) ilerleyen günlerde yorumuna geçeceğim :) hoşuna gideceğine eminim :)

    YanıtlaSil
  3. Meliha Aktaş10/10/13 9:34 ÖS

    Bende beğendim ve devamını alacağım.

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML