27 Ağustos 2013

Kitap Tanıtım: ARADIĞIM SENSİN | Stephanie Laurens

Ve ağıma yeni bir kitap takıldı :)

Eğer önümüzde bu kadar imkansızlık olmasa evlenmeyi planladığım Stephanie Laurens'in yeni kitabı geldi :) Hatta elimde şuan :) Hatta okuyorum :) Kitap tanıtımı, bitincede yorumu ile sizlerleyim :)

Regencies Serisinin 2. kitabı olan "Aradığım Sensin" ile tam gaz devam ediyoruz. Stephanie Laurens'i Türkiye'de tek seven benim galiba :) ya da sevmeyen herkes benim etrafımda :) Sevenler n'olur ses verin, kendimi çok yalnız hissediyorum :p

Regencies Serisi
1- Tangled Reins | Doludizgin
2-Four İn Hand | Aradığım Sensin 
3-İmpetuous İnnocent
4-Fair Juno
5-The Reasons for Marriage
6- A Lady of Expectations
7- An Unwilling Conquest
8- A Comfortable Wife





Aradığım Sensin

Bu kadın kesinlikle bir leydiydi. Yine de, bu durum Maxa daha önce hiç engel olmamıştı. Ve şimdi, daha dikkatle bakınca, kızın sandığı kadar genç olmadığını da fark edebiliyordu. Böylesi daha da iyiydi. Gözlerinin arka tarafında bir kez daha kendini gösteren acı, sesinin sert çıkmasına neden oldu. "Siz de kimsiniz?"

Caroline, bu sert soru karşısında duruşunu hiç bozmadan yanıtladı: "Adım Caroline Twinning. Ve eğer siz gerçekten Twyford Düküyseniz, korkarım sizin vesayetiniz altındayım."

Max Rotherbridge buna inanamıyordu. Twyford Düklüğüyle birlikte -Londranın en şöhretli çapkını olmasına rağmen- muhteşem güzelliğe sahip dört kız kardeşin vesayetini de devralmıştı! Bunlara dayanılmaz bir güzelliğe sahip Caroline Twinning de dahildi. Twinning kardeşlerin en büyüğü olan Caroline, Maxın bir kadında aradığı her şeye sahipti, ancak Max bile vesayeti altındaki bir kadını baştan çıkaramazdı… yoksa çıkarabilir miydi?


"Laurens ışıl ışıl yazıyor."
Publishers Weekly

"Kitabı elime almam için Laurensın adını kapakta görmem yetiyor."

New York Times çoksatan yazarı Linda Howard



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

4 yorum:

  1. 2 kitabını sevdim ikisini sevmedim seviyorum sayılır mı acaba :D Doludizgin ve bunun farklı bir seri olduğunu şimdi gördüm, okumam lazım (:

    YanıtlaSil
  2. yahu doludizgin ile aynı seri duruyor yazarın sitesinde de goodreadste de :/ yanlış bilgilendirme yapmış olmayaım şimdi ayrı serilermiymiş bunlar :/

    YanıtlaSil
  3. Yok ya ben Tutkunun Dansı falan varya onla aynı seriden sandımdı, farklı derken. Hani şu karmakarışık çıkan. En azından bu düzgün ilerliyor (:

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar;

    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.

    464. takipçiniz benim.

    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)

    Sevgiler

    http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML