25 Eylül 2013

HER SON BİR BAŞLANGIÇTIR || Duygu Özlem Yücel - Konuşan Kitaplar ile Blog Turu





Nice zamandır duyurur dururuz efendim "Her Son Bir Başlangıçtır" kitabının turu geliyor diye :) Afişinden arka plan çalışmalarına kadar her şeyi ayrı bir içime sindi bu turun neden bilinmez :) Aslında biliyorum :) Yazar efendim bunun sebebi ben hayatımda bu kadar samimi ve içten başka bir insan tanımadım :) Blog tur meselesine işini yapan bloggerlara gösterdiği sevgi ile Konuşan Kitaplar olarak kendisine aşık olduk, toplu olarak onunla evlenme niyetimiz var :)


Ama bakasanıza bize tee nerelerden yeni logomuzla beraber ne cici resimler gönderdi :) 
 







   
Şimdi bizde onu mahcup etmeyeceğiz tabi ki :) Kitabın çok güzel olması ise işimizi oldukça kolaylaştırıyor elbette :) Hey gidi Küçük Kız sen Türk yazarlara olan ön yargını ne zaman kırdın diyeceksiniz biliyorum, ama okuduğunuz da sevgili Duygu Özlem Yücel'i sizde çok iyi anlayacaksınız beni bundan eminim. :)


Lafı çok uzatmaya gerek yok buyrunuz Tur Takvimimiz ;) Takipte kalın bebeklerim bol süprüzlü bir tur olacak :)




















Sevgilerle 
Her daim sizinle;






Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML