11 Kasım 2013

Kitap Yorum: ARAF || Jamie McGuire || Konuşan Kitaplar ile Blog Tur (Providence Serisi 1. Kitap)



Jamie McGuire romance'e, meleklerin aşkına tarifsiz bir anlam ve zevk katmış. Kızların Jared ile tanışmaya hazır olduğunu hiç sanmıyorum. :) Kitabın sonunda etrafıma baktım ve seslendim "Sevgili Koruyucu Meleğim lütfen beni bul!"



Herkese Merhaba!

Bugün sizlerle çok sevdiğim hatta artık herkese bilinen sevgili Travis Maddox'un ve Maddox kardeşlerin yaratıcısı sevgili Jamie McGuire'in Providence Serisinin ilk kitabı "Providence" ile yorumdayım :) Türkçe versiyonunu Yabancı Yayınlarından "ARAF" adıyla okuyacağımız seri paranormal öğeler içeren romance ağırlıklı bir kitap.

Jamie kitaplarını artık gözüm kapalı okurum bu serinin ilk iki kitabını bitirdim ve verdiğim tepki direk bu oldu. Kızların aklını yitirmesine sebebiyet verecek erkek karakter yaratma işinde artık ordinaryus seviyesini görmüş olduğunu düşündüğüm yazar bu kitaba bir değil iki tane mükemmel karakter koymuş birde üzerine :)

Kitabımızın konusuna gelirsek, Nina Grey üniversitede okuyan zengin bir ailenin tek çocuğu. Babası Jack, talihsiz bir trafik kazasında hayatını kaybedince Nina'nın bütün hayatı alt üst oluyor. 

Babasına çok düşkün olan Nina, cenazeden sonra yurt binasına dönmek için yola çıktığında kendinde gidecek dermanı bulamaz ve banka çöker kalır. Bu sırada yanına gelen bir yabancının hayatını baştan sona değiştireceğini kim bilebilir ki :)

Nina, yanına gelen yabancının bakışlarından Nina'ya olan yaklaşım tarzından çok etkilenir ve sebepsiz yere kendisini sürekli o yabancıyı düşünürken bulur. Bu düşünme seanslarının üzerine değişik bir kaç durumda bu yabancımız kızımızın karşısına "tesadüfen" çıkmaya devam edince artık ismini öğrenme şerefine nail oluyoruz :) 

Kitap bundan sonra kurgu olarak ve ortaya çıkan gizemler bakımından enteresan bir hızda ve gerilimde devam ediyor. Jared'ın aslında kim olduğu, aslında Nina'nın hayatında ne kadar önemli bir yere sahip olduğunu öğreniyoruz.

Kitabın paranormal kısmını oluşturan Jared ve ailesinin Nina ve ailesi ile olan bağlantısı bana okurken Pes! dedirtmişti sevgili okuyucu, zaman sıçramalarında Jamie'cim ufak bir sorun yaşasada kitapda ve içerisinde karakterler bakımından ne de kurgu bakımından hele hele romance bakımından bir kusur bulabilmek mümkün değil. 

Jared ile Nina arasında gelişmekte olan jet aşka birde okul arkadaşı sevgili Ryan'da eklenince tadından yenmez bir aşk üçgeninin ortasında buluyorsunuz kendinizi. Bu ksımlarda Twilight esintileri olduğunu düşünsem de ilk okuduğumda ilerlediğinde gayette alakasız olduğunu gördüm (: Özür dileyerek sözlerimi geri aldım.


"Ryan beni seviyor, ben Jared'ı seviyorum. Ikisini de iki saniyedir tanıyorum!"

 Jared bir melez ( bu bir spoiler olur mu emin olamadım ama :)) yarı insan yarı melek ve tek işi Nina'yı hayatta tutmak. İşte burada işler öyle bir kızışmaya başlıyor ki kendizini tırnak yiyerek kitabı okurken buluyorsunuz. Jared'a veya Ryan'a karşı koyabileceğini, Nina il muhteşem aşk hikayesini okurken kıskançlıktan delirmeyeceksiniz desem çok büyük yalan söylemiş olurum. (: 

Kitap Nina'nın ölen babasının aslında yaptığı işleri temizlemeye ve ortaya çıkarmaya çalışan ve iki dünya arasında aşklarını kabul ettirmek için bir savaş veren Nina ile Jared'in mükemmel aşkıyla devam ediyor. 




Serinin ikinci kitabı "REQUİEM" okundu bitti. Serimiz 3 kitap ve son kitap "EDEN" da ellerimde (: Seri mükemmel bir kurguda devam ediyor. Serinin devam kitaplarınında yorumu ile Küçük Kız sizlerle olcak ;) Yayınevi bizi çok bekletmeden devamını çıkarır umarım :)

Burada hiç değinmedim ama kimse kusura bakmasın Jared, BENİM! ;)

Sizi hep seven,




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

5 yorum:

  1. duygucan erdoğan14/11/13 10:11 ÖÖ

    Kitap elime şimdi geçti.Yorumunuzu çok çok beğendim için işi bırakıp okumaya başlıyorum :) Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Beğeniceğinize eminim :)

      Sil
  2. Son günlerin popiler kitap konusu ARAF !

    YanıtlaSil
  3. Aw, this was an incredibly nice post. Spending some
    time and actual effort to make a good article… but what
    can I say… I procrastinate a whole lot and don't manage to get nearly anything done.


    My blog post Cheap Dr Dre Beats

    YanıtlaSil
  4. Cennet son kitap dimi serinin sonu?

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML