15 Ekim 2013

Kitap Yorum: EN KARANLIK GECE || Gena showalter (Yorumlayan: Küçük Kız)


Herkese Merhaba;


Tanrım Bu kadın ne yapmış..!


Hakikaten gerçek bir merak ile aldım kitabı ama bu kadarını beklemiyordum, hakikaten beklemiyordum. Olaylar, kurgu, karakterler kısaca kitabın içerisindeki herşey muhteşemdi.

Yetişkinlere yönelik, içerisinde Yunan Mitolojisi fantastik bir roman serisi... Ülkemizde bu serinin 4 kitabı çevrilmiştir. Bu paranormal bir serinin ilk kitabı ile karşınızdayım :)

EN KARANLIK GECE - GENA SHOWALTER



Tanrım Bu kadın ne yapmış..!


Büyük bir merak ile aldım kitabı ama bu kadarını beklemiyordum, hakikaten beklemiyordum. Olaylar, kurgu, karakterler kısaca kitabın içerisindeki herşey muhteşemdi.


Kısaca konudan bahsetmemiz gerekirse Karanlığun Efendileri, Tanrılar tarafından yaratılmıştır. Savaşçı olarak yaratılan bu efendilerin görevi 'dimOuniak' adındaki kutuyu korumaktır. 

Bu kutunun içinde dünyaya kontrolsüz bir şekilde salınmaları halinde kaos getirecek çeşit çeşit kötü iblis bulunmaktadır. Bu iblisler; ölüm, kuşku, şiddet, yalan, şehvet, hastalık, gazap, felaket vb. bayaa da kalabalıklar :)

Bir gün Karanlığın Efendileri, Tanrıların adaletsizliğine kızıp bu kutunun açılmasına ve içerisindeki iblislerin serbest kalmasına sebep olmuşlardır. Tanrılar çok sinirlenmiş ve bu olaya sebebiyet veren savaşçıların hepsini lanetlemişlerdir.

Tanrılar, her bir savaşçının  içine iblislerden biri yerleştirilmiştir ve Pandora'nın içerisinde saklanan bu iblerin insanlardan muhafaza edilmesi görevini onlara vermişlerdir.

Maddox'a Şiddet iblisi, Aeron'a Gazap iblisi Lucien'e Ölüm, Reyes'e Acı, Paris'e Şehvet, Torin'e Hastalık...(Oh bebeğim Torin yaa :*)

Kutunun koruyucusu Pandorayı öldürdüğü için Tanrıların gazabını en fazla Maddox ( Şiddet İblisi) görmüştür. Her gece aynen Gazap iblisi Aeron tarafından aynı Pandora'yı öldürdüğü şekilde öldürülecek ( karnına 6 kılıç sokularak) ve Ölüm İblisi Lucifer tarafından ölüler diyarına götürülüp cehennemde yanacaktır. Bu lanet yüzyıllardır her gece devam etmektedir.

Karanlığın Efendileri Budapeşte'de her şeyden uzakta bir kalede yaşamlarını sürdürürken onları öldürmek isteyen Avcıların kalelerine yaklaştığını fark ederler. . Maddox, avcıları bulmak ve gerekirse öldürmek için ormana gittiğinde bir kızla karşılaşır, kızımızın adı Ashlyn:) 

 Aslyn'ın ise orda olmasının sebebi, Karanlık Efendilerin sandığının aksine çok başka bir sebeptir. Ama tabi bizim büyük savaşçıların ufak bir güven sorunu var malum :) 



Aslyn'ın yıllardır çaresini aradığı derdinin ilacı Maddox'tadır. Daha doğrusu ilacın kendisi Maddox'tur :) ve bunu fark eden kızımız artık onun yanından ayrılamaz (: (Ben bu ikisini de yirim yirim yirim :)


Şiddet İblisi Maddox' un hikayesini okuduğumuz bu ilk kitapta diğer Efendileri’ de tanıma şansı buluyoruz. Gerçek birbirlerinden farklı ve enteresan tiplerdi :) Hepsinin hikayesini ayrı merak etmekteyim.  Serinin devamını İngilizce olarak devam ediyorum ve aynı çekicilikte gittiğini söylemek zorundayım :) 

Maddox'un içinde Şiddet iblisini Ashlyn için bastırmaya çalışması ve giderek kadına bağlanması çok hoştu. Kitabın sonu ise "Aman Tanrım.!" dedirtecek cinstendi.



Kötü erkekleri seven biz kızlar size aşık olunacak bir sürü iblis sunuyorum. :)Bu dönem hakikaten mükemmel kitaplara rastlıyor olmam şans mı kader mi bilemiyorum :) Nazar değmesin diyerek, Tavsiyemdir! Okuyun ( Mutlaka.!) ve Okutun :):)

Sevgilerle




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

2 yorum:

  1. Yorumu okumaya geleyim dedim ama temayı incelemekten çok fırsat bulamadım yaw :D Çok hoş ve klas duruyor, yeni temanı çok sevdim. Kim yapıyor bu temaları arkadaş ya bende istiyorum :D
    Yorum içinde ağzına sağlık. Ben çok seviyorum bu seriyi, eleştirilse de :D Başlık üçüncü kitabın ama canım haberin olsun. Bunu okudum yani ben sırada 3. kitap var :D

    YanıtlaSil
  2. Yetişkinlere uygun bir seri derken? ben 16 yaşındayım konusu çok ilgi çekici... yani alıp okusam bana çok mu ağır gelir?

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML