3 Ekim 2013

Konuşan Kitaplar ile Suat Derviş’in Fosforlu Cevriyesi’ni Ağırlıyoruz | Konuşan Kitaplar #16


Bu ya çok yoğun bir ay olacak orası kesin :) Biri bitmeden diğerinin başladığı turlarımızdan ikinci durak yıllara meydan okuyan bir eser..
Türk Edebiyatı’ nın en önemli kadın yazarlarından birisine ait; Suat Derviş’in Fosforlu Cevriyesi… Duymayan yoktur zannediyorum.
Bakalım Cevriye ile ilgili neler yapacağız, yaşayacağız ;)

Bu arada en aşağıda İthaki Yayınlarından çıkan Fosforlu Cevriye kitabını hediye edeceğimiz çekiliş Rafflecopter'ını bulabilirsiniz. Şansınızı denemeyi unutmayın.

02.10.2013 – Kitap Tanıtım – Maria Puder Ölmedi
Yazar Tanıtım –  Yorum Cadısı
Atilla Dorsay’dan Suat Derviş – Kitap Telvesi
Çekiliş – Sihirbazın Güncesi
03.10.2013 – Suat Derviş Kitapları - Kitaplarım ve Ben
Ön Okuma – Saklama Kabı 
Alıntı – Kitap Aşığı

04.10.2013 – Kadim Büyülerde Fosforlu Cevriye - Kitapların Tatlı Cadısı

05.10.2013 – Selim ileri ile Suat Derviş söyleşisi  
Yorum –  Yorum Durağım
Yorum – Küçük Kız
Alıntı – Kördüğüm Hayaller


Sizi hep seven, 






ÇEKİLİŞ İÇİN HERKESİ BURAYA ALALIM...

a Rafflecopter giveaway



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML