13 Ekim 2013

My Dream Cast || KIR ÇİÇEĞİ TEPESİ || 17. Konuşan Kitaplar İle Blog Turu


KIR ÇİÇEĞİ TEPESİ || My Dream Cast

Herkese Merhabalar! Konuşan Kitaplar ile bilmem kaçıncı blog tur konuğumuz Arkadya Yayınlarından çıkan "Kır Çiçeği Tepesi" kitabı (: Kitabın yorumundan önce sizlerle Cast'ını paylaşıyorum canlarım :) Kitapta maaile bulundukları için kalabalık bir cast kadrosu olacak :) Şimdiden söyleyeyim :)


Başlayalım o zaman :)



Emma Blaxland-Hunter

Bettie'nin torunu Emma. 30' lu yaşlarında ünlü balerin kendisi, ancak bir kaza sonucu artık dans hayatına devam edemeyecek olması onu bambaşka bir hayata ve ninesi Bettie ile ilgili aileinin bilmediği bir sürü sırra vakıf olmaya sürüklüyor.







Bettie Blaxland


Sevgili Emma'nın büyükannesi genliğini okuduğumuz teyzeciğimizin gençliği :) Bettie yaşadıkları gerçekten insana ibretlik bir hikaye sunuyor. Ama bu konuyu kitap yorumunda inceleyeceğim için uzatmadan sıradaki adamımıza geçiyorum.





Henry MacConnel

Bettie'nin ilk göz ağrısı ve ilk kızı Lucy'nin babası, adı batasıca Henry! Adam lanet bir adam evet ama en azından karizmatik olduğu gerçeğini kabul etmem gerekiyordu. :)




Patrick

Emma'nın hayatına kötü bir dönemde kurtarıcı olarak giren, kendi halinde sakin bir lise öğretmeni. Güzel piyano çalıyor kendisi. Oldukça yakışıklı ve çekici bir adam. Kız kardeşine bakma ve okuma hikayesi beni gerçekten etkilemişti. Emma ile güzel bir çift oldular :)


 












Charlie

Sakın sormayın... Ben buraya bir resim koyamam iyisi mi siz benim biricik Charli'mi kafanızda istediğiniz gibi canlandırın... Ben onu resmedecek kadar iyi bir şey bulamadım... Kıyamam ya... Lanet olsun sana yazar....

Ray

Bettie son eşi ve Emma'nın büyükbabası sevgili milletvekili Ray. Bettie ile mutlu huzurlu yıllar geçirdikleri ve birbirinden güzel bir kız bir erkek çocukları olduklarını sölemek istiyorum :) Ben kendisini çok sevdim :) Gençliği ve yaşlılığı olmak üzere iki resim buldum kendisine :)




Molly MacConnel

Kitapta yolunacak kim var sorunun direk cevabı olan bu şahsı muhteremi tek damla suda boğabilirim. Cidden -_- Koymuyorum ona resim çok merak ediyorsanız kafamdaki şöyle bir kadın -_-




Lucy Blaxland-MacConnel

Sevgili Lucy, ne yazık ki büyük halini öğrenmemiz çokda kısmet olmadı ama güzel bir genç bayan olduğunu ve hala hayatta olduğunu biliyoruz. Umarız mutlu bir hayatı olmuştur...
(Gülmeyin kitap beni mahvetti valla, böle acayip bir cast daha da yapmam herhalde. İnsan her koyduğu resimde ağlar mı :7 ağlar!)






Mikhail
Bettie çiftliğin ilk günlerde oldukça büyük yardımları dokunmuş ve belkide kitaptaki mutlu sonu ile benim yüzümü güldüren tek adamdır. Nur içinde yatsın efendim...





Leo Sampson

Sevgili meslektaşım Leo bir avukat ve Bettie'ye gerçekten kitapda yardımı dokunduğuna inandığım nadir kişilerden. :) 1959 yılında ölen sevigli avukatımız Bettie'nin Lucy ile tekrar kavuşmasına ne yazık ki yardım edemedi. Huzur içinde yatsın efendim.




Margaret Day

Bettie'nin gerçekten zor bir zamanında ona evini açan ve Lucy ile onlara yatacak yer ve yemek veren Margaret'a ne kadar başta büyük bir sempati duysam da sonrasında yaptığı o şey ile gerçekten kitabın içine girip gırtlakmak istedim. Aşırı yobaz bir Hristiyan olan Margaret kitabın sonunda ...herşeyi Tanrı böyle istediği yaptığını itiraf etti -_-




Cora

Kitabın başında tanışıyoruz Cora ile, Bettie'nin çalıştığı kumarhanede oldukça alımlı çalımlı ve popüler bir kadın. Bettie, hamile olduğu için evden atıldığında kızıma yardım! elini uzatması ile azda olsa sempatimi kazanmıştır. Ama çok az!





Hayatımda bu kadar çok karakterin olduğu bir kitabı okurmuyum bilmem ama okusamda Castını yapmayacağım kesin. :) Bloggerlara kısa bir not, şayet Cast yapmaya karar verirseniz içerisinde Aborjin bulunan bir kitaba yapmaya kalmayın.


Kır Çiçeği Tepesi kitabında bulunan sevgili biricik Charlie için nerden baksanız 4 saate yakın görsel aramama rağmen Google'ın verdiği arama uyarısı üzerine pes ettim. 


Uyarı! ;

 "Allah belamızı versin böyle bir adam yok, yemin ediyoruz böyle bir resim yok!"

Sonuç olarak umarım Cast çalışmasını beğenmişsinizdir. (:  Aranızda kitap okurken ağlamayı seven manyaklar var ben biliyorum. Alın okuyun o zaman bu kitabı ;)


Bir daha ki Konuşan Kitaplar Turuna kadar takipte kalın canlarım ;)


Sevgilerle,





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

9 yorum:

  1. Hepsi benim hayal ettiklerimle uyuyor :D Özellikle Molly :D Lucy için bulduğun fotoğraf o kadar gerçekçi ki beni sarstı... Çok başarılısın bu işte :D

    YanıtlaSil
  2. Tuğçe Yalaz13/10/13 8:31 ÖS

    Süper! :D
    Moly tam uymuş. :P

    YanıtlaSil
  3. Süperdi bebeğim ya! <3 Özellikle Charlie çok dokundu :( Ve Molly kısmında zevkten dört köşe+gülmekten ölmek durumuna düştüm. Cuk olmuş o pisliğe, oh olsun... Ellerine sağlık ve seni seviyoruz :*

    YanıtlaSil
  4. Ya ne kadar guzel anlatmıssın bi çok ktap yorumu okudum ama diline saglık canım :) Bana da beklerimm.

    YanıtlaSil
  5. canım çok teşekkür ederim :) tabiki gelirim :)

    YanıtlaSil
  6. ahahah molly e iyi bile davrandım :) ama charlie ahhh charlie ahhh :(

    YanıtlaSil
  7. canım bnm çok teşekkür ederim :) hayatımın en uzun cast çalışmasıydı :) beğendiyseniz sevindim :)

    YanıtlaSil
  8. Bay Rapheal 'ın fotoğrafını ne koyardın doğrusu merak ediyorum

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML