24 Ekim 2013

Kitap Yorum: YARIN VE DAİMA || Nora Roberts (Yorumlayan: Rüya Kız)

Nora Roberts / Yarın ve Daima

Yemek yemeyip sadece kitap yazdığını düşündüğüm ve her yazdığını okumayı planladığım bir yazar olur kendisi. Ülkemizde çıkan kitaplarını okumak istesem bile ömrüm vefa etmez biliyorum ama yanıma ne alırsam kardır diyorum….

Tek kitaplarından çok sadistçe serilerini seviyorum bu yazarın. Şuana kadar üç serisine başlamış ve ikisinin sonunu getirmiş bulunmaktayım.
Inn Bonsboro üçlemesinin ilk kitabını da rafa kaldırdım vatana millete hayırlı uğurlu olsun...

Şimdi biraz yazarı çekiştireyim sizinle daha sonra kitap ve konu hakkına geri döneceğim…
Nora Roberts kimilerine göre yazmak için yazan,fantastik,polisiye,gerilim ve günümüz hikayelerini kaleme döken sıradan bir yazar.
Ama benim için, okurken keyif yaşatan, hayal dünyasına sizi de ekleyen ve karakterlerin iş güçlerini size en ince ayrıntısına kadar anlatarak bilgi sahibi olmanızı sağlayan bir yazar. Benim doğduğum günden beri sadece 212 kitap yazmış bir efsane. Yazdıklarından 10 tanesi beyaz perdeye aktarılmış bile J
Çeşitli ödüller almış ve bir çok önemli adaylıkları mevcut.

_Kısaca durmaksızın yazıyor ve ben durmaksızın okuyorum…

YARIN ve DAİMA Inn Bonsboro serisinin ilk kitabı. Seri üç kitaplık bir seri ve ülkemizde henüz iki kitabı yayınlanmış.
Karekterlerimiz,
En küçük kardeş Beckett ( Yarın ve Daima ) ortanca kardeş Owen (Son Sevgili ) ve en büyük ağabey Ryder (The Perfect Hope )

Boonsboro kasabasının meydan köşesinde bulunan ve iki yüz yıl boyunca her türlü mutluluğa,trajediye,savaşa tanıklık eden bu taş duvarlardan olma bina Montgomery kardeşlerin yeni projeleridir.

Nora Roberts ve Hotel Boonsboro
Kasabanın ihtiyacı olan oteli yapmak için bu binayı yaşanır hale getirmeye çalışırlar. Her bir odasına ayrı ayrı isimler takan bu kardeşler umdukları başarıyı yakalamak için büyük heyecan duymaktadırlar…

_ Otelin en çok bu özelliğini sevdim ^^

 *J&R (Jane ve Rochester, Jane eyre roman kahramanları)
*Penthouse ( Jane eyre kahramanı Rochester’in yaşadığı ev)
*Wesley ve Buttercup (Prenses gelin kahramanı)
*Titania ve Oberon ( Bir yaz gecesi aşıkları kahramanları)
*Elizabeth ve Darsy ( Aşk ve Gurur kahramanları)
*Eve ve Roarke ( Eve Dallas polisiyesinin kahramanları)

Her süit odaya takılan bu isimler beni benden aldı, sanırım ilk kalmak isteyeceğim oda Eve ve Roarke odası olurdu ^^ 
Eve & Roarke suit odası


Ahhh tabi birde hanımeli kokusuna alışmam gerekecekti o ayrı ;) 
(ne demek istediğim kitapta saklı)

Beckett Montgomery kardeşlerin mimar olanı, otelin çiziminden tutunda marangozluk işlerinin hepsinde parmağı var. Daha on beş yaşlarındayken öpmenin hayalini kurduğu Clare kasabaya geri döndüğünde hala bu öpücüğün hayalini kurmaya devam ederken bulur kendini. Şansı on beş yıl önce neyse hala öyledir.

Clare eşini savaşta kaybetmiş ve erken anne olup üç çocuğu ile Boonsboro kasabasanın da kendine tekrar hayat kurma mücadelesi verir. Beckett’e karşı kayıtsız kalamaz ama üç çocuku bir kadına neden baksın ki diye düşünmekten de kendini alamaz.

_ Konu böylelikle başlar. Serilerin ilk kitaplarının kaderidir, her şey bu kitapta başlar,tanışmalar kaynaşmalar,uzun uzun anlatımlar vs. vs.
Ve elbette benzerlik olarak hakkını yemeyeyim şimdi,yazarın GELİN serisine inanılmaz benzemekte. Bazen bu yazarın her seri yada kitap yazışında içine başka birinin kaçtığını dünüyorum. Her kitabından biraz tadımlık okursanız ne demek istediğimi anlarsınız...

Bu yazara kötü söz söyletmem,ben onu her haliyle kabul ettim ve keyifle okumaya devam edeceğim J
Karakterlerin birbirleri iile olan dialogları bile başlı başına okunmaya değer …


Hala NORA ROBERTS okumadınız mı? TAVSİYEMDİR okuyunuz…..




Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML