28 Aralık 2013

Kitap Yorum: Aşka İkinci Şans || Jennifer Probst (Yorumlayan: Küçük Kız)

Herkese merhabalar..!!!

Hasta yatağımdan sizlere bağlanıyorum efenim ve bu canım kitabı gücümün el verdiğince sizler için yorumlayacağım. 

Öncelikle serinin ilk kitabını okumadım ve turumuz bittiği gibi elime alacağım, yazarın okuduğum ilk kitabı olduğu için bir yorum yapamıyorum ama okumuş arkadaşlarımdan da duyduklarıma dayanarak söylüyorum ki bu kadın inanılmaz eğlenceli yazıyor ve müthiş dialoglar kuruyor. 

Kısa ve çerezlik bir seri olarak kendini belli ediyor ama sizi kesinlikle eğlendireceği ve okumak için ayırdığınız vakitte sizlere eğlenceli bir zaman geçirteceğinden eminim.

KİTAP YORUMU:

Bir kere kitabın içerisine bir İtalyan aile girdiğinde ben ayrı bir sempati duyuyorum :) Micheal bir İtalyan ve ailesine inanılmaz düşkün bir adam. Üzerine aldığı bütün sorumluluklarını mükemmel olarak yerine getirmeye çalışıyor. Küçük kız kardeşi Venezia nişanlı ve artık evlenmek istiyor ancak bir sorun oda evlenmemekte direnen abisi Michael. 

Michael, kardeşine durumu kurtarmaya çalışırken nişanlı olduğunu ağzından kaçırınca dönülmez bir yola giriyor ve artık kendisine nişanlı rolü yapacak bir kişi lazım :) o kişi kim dersiniz tabikiside Maggie :) Maggie özgür ve kabına sığmaz bir karakter, onun asiliği ve kendiyle barışıklığı eğlenmesi benim çok hoşuma gitti, hele hele yaptığı işe hayran kalmamak elde değil sayın okuyucular. Kendisi erkek iç çamarısı modellerinin fotığraflarını çeken o şanslı kişi :) neyse mesleği ile ilgili konuşulacak ve anlatılacak çok şey olsada konuyu uzatmadan deam edelim...

İlk kitapdaki çiftimiz olan Alexa ile Nick'te kitapda bulunuyorlar, Maggie Nick'in kız kardeşi ve ikisine inanılmaz düşkün. Bu durumdan kaynaklı Michael, bir türlü Maggie ile anlaşıp atlayor bu nişanlılık konusunda diyelim :) bana ne kadar saçma gelsede o konuşmada oldukça gülmüştüm :)

Uçağa İtalya'ya gidiyor ve rollerine başlıyorlar. Allahım o nasıl sıcak bir İtalyan ailesidir, nasıl bir sevimliliktir :) Serinin devam kitaplarında göreceğimiz karakterler ile tanışıyorsunuz bir de bu kitapda. Çiftimiz ne kadar rol gereği orada bulunsalarda, işler zaman ilerledikçe farklılaşmaya başlıyor... Özellikle kendilerini birden gerçekten evli buldukları bir tören geçiyorki başlarından gülmekten karnıma ağrılar girmişti :)

Kısaca benim için Harlequin havasında çerezlik cinellik ve eğlence dolu bir kitapdı. Seriyi oldukça merak ettim ve yazarın kalemini çok sevdim kesinlikle devam edeceğim :)) sizlere tavsiyemdir canlarım

Uzun zamandır yorum yazmıyorum ve yokum farkındayım ama bu hasretlik umarım bitecek ve bomba gibi yorumlar ile sizlerle tekrar eğlenmeye başlayacağız ;) o zamana kadar kitapsız kalmayın ;)

Sevgilerle
Küçük Kız



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML