25 Şubat 2014

Kitap Yorum: KAĞIT KIZ ||Guıllaume MUSSO (Yorumlayan:Rüya Kız )

Kayıp Rüya Kız geri Döndü !!!!! 

Yorum yazılmayı bekleyen 11 kitabın arasında neden mi bu kitapla geri döndüm ? 

Kitaplığımda karşımda durunca Kağıt Kız'ı özlediğimi farketmiş olmam en büyük etken sanırım <3 

Şimdi diğer yorumlara geçmeden sizleri KAĞIT KIZ yorumumla baş başa bırakıyor ve keyifli okumalar diliyorum...

Sevgiler Rüya Kız :)






Guıllaume MUSSO / Kağıt Kız


KAĞIT KIZ :)


Çok uzun zaman kitaplığımda hapis ettiğim kitabı sonunda okuyarak özgürlüğüne kavuşturdum.. hayır bu kadar bekletmem de ki sebep neydi kendimde bulabilmiş değilim…

-Neyse artık geç oldu güzel oldu :)


Melekler Üçlemesinin yazarı Tom Boyd bir anda yılın çok satanlar listesine girdiğinde yıllardır hayalini kurduğu başarıyı yakalar. Şimdi sırada üçlemenin son kitabını yazmak kalmıştır.
Ama işler umduğu gibi gitmez ve araya Aşk acısı,ayrılıklar ve terk edilişler girer. Tom için artık varsa yoksa güzel piyanist Aurore vardır. Onu geri kazanmak için mücadele veren Tom, kazanamayacağını anladığında kendini sadece içmeye verir. Ve üçlemenin son kitabını yazmaktan vazgeçer…


- Hayat böyledir dostum,her başarılı erkeğin arkasında kadında vardır masalı eskide kaldı!

Arkadaşlarının tüm yardımlarına kulak asmayan Tom için her şey bitmiştir...
Bir gece terasında çırılçıplak bir kız belirdiğinde ne yapacağını bilemez,hele kim olduğunu öğrendiğinde ise tamamen aklını kaçırdığını düşünür.
Çünkü balkonunda ki kız,kitabının karaketerlerinden Billie den başkası değildir….

(Alıntı)

“Fırtınalı bir gecenin ortasında,sırılsıklam ve çırılçıplak,terasımda belirdi.
- Nereden çıktınız siz?
- Düştüm.
- Nereden düştünüz?
- Kitabınızdan düştüm. Hikayenizden düştüm yani!”

Billie düşmüştür çünkü, Tom’un ikinci kitabının yanlış basımının son kelimesi “Billie düşerken” olmuştur…

Billie nin tek hedefi Tom’u tekrar yazmaya ikna etmektir çünkü eğer yazmayı bırakıp kitap yarım kalırsa Billieninde hayatı sona erecektir…

- Hadi leeeeeynnnnn !!!!!!



Guilllaume Musso
Konu böylelikle başlar. Ama itiraf etmeliyim ki kitabın her sayfası her satırı okutuyor arkadaş ! Başlarda ne olduğunu anlamıyor ve hikayeye dalış yapıyorsunuz. Ve hatta ne kadar okuttuğunu,bölüm başlarındaki kısa alıntı ve sözleri okurken bile keyif aldığımı, defelarca başa sararak okumakta kitabın cilvesi...

Büyük süpriz sizi kitabın sonunda bekliyor ammaaa ! o ana kadar geçen her satır da bir sonraki sayfanın heyecanını da ekstra hediye olarak okuyucuya sunuyor yazar....

Yazarın ülkemizde yayınlanan bir çok kitabı var, ben okudum mu? HAYIR !!! sebebini sormayın bende bilmiyorum :(( ama bu okumayacağım anlamına gelmiyor sevgili takipçiler ^^

Gel gelelim en güzel kısma -,- Fantasitik olarak başlayan, günümüz hikayesinden AŞK'a doğru yol alan bu kitabı, daha doğrusu KAĞIT KIZ'ın hikayesini okumak için beklemeyin, hemen hemen okuyun ;) 

Şiddetle TAVSİYEMDİR….


Sevgiler 
Rüya Kız...



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 yorum:

  1. Çok sağol.Çok merak ediyordum.Yorumun ikna olmamı sağladı.

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML