23 Şubat 2014

ÖN OKUMA PARTİSİ || CEHENNEM by JAMIE McGUIRE (3. GÜN)

HERKESE MERHABA!!!

Bu yoğunlukta etkinliklere doymayan Küçük Kız'ınız 2. Ön Okuma partisi ile karşınızda !!! Bu seferki konuğumuz biricik aşkımız Jared ^^ 

Geçtiğimiz günlerde serinin ikinci kitabını hasta olduğum bir kapak ile çıkaran Yabancı Yayınları, Jared aşıklarını üzmüyor ve serinin devamını hızlı hızlı çıkarıyor (: Buradan kocaman bir teşekkür ediyor ve parti takvimimizi sizinle paylaşıyorum :)

Yahu bu Jared kim? Serinin İlk kitabı nedir? İkinci kitabı nasıldır diyenlere, hazırladığım yayınların linklerini paylaşıyorum (:






Parti Takvimi

22-26 Şubat 2014

 4. Gün:  Anime ve Kitap Sever
5. Gün: Yorum Durağım

CEHENNEM ÖN OKUMA KISIM #3

Sanki benimle konuşmuyor gibiydi, en iyi kaçış yolunu bulmak için dikkatle etrafı inceliyordu.Kaçmak  için  tam  harekete  geçecekken  arkasındaki ahşap kapı parçalara ayrıldı ve pençe gibi onlarca uzun el ona doğru yönelmeye başladı. Şeytanlar göğsünü, bacaklarını, boynunu ve yüzünü tutunca Jack’ in gözleri korkudan büyüdü. Keskin tırnakları gömleğini yırtarak etini parçaladı ve açık yaralarından kanlar fışkırıyordu.
“Nina!” diye çığlık attı. Onu ele geçirmeye çalışan acımasız pençeler tüm bedenini parçalıyordu.Kolları ve bacaklarını ileriye savuruyordu, vücudu hafifçe ikiye ayrıldıktan sonra kendisini bekleyen cehenneme doğru süzülerek yok oldu. 
“Baba!” diyerek karanlığı yırtan bir çığlık attım.Birisi elleriyle ileriye doğru savurduğum kollarımı tutmaya çalışıyor, bense bu elleri kendimden uzaklaştırıyordum.
“Hayır. HAYIR! Baba!” diyerek bağırdım. Kurtulmaya çalışıyordum, ama yeteri kadar güçlü değildim. 
“Nina, Nina! Benim!” 
Gerçeği  fark  ettiğimde  savaşmayı  bıraktım. Jared, bileklerimi tutup beni göğsüne bastırarak yatağımızda, yanı başımda oturuyordu. 
"Nina?” dedi gece lambasını yakmak için uzanırken. Işıktan  rahatsız  olarak  gözlerimi  kapadım.  Pamuk geceliğim  ter  içindeydi  ve  ıslanmış  saçlarım  alnıma yapışmıştı. Titreyen parmaklarımla yüzümdeki saçları çekmeye çalıştım. Sakinleşmem her zaman biraz vakit alırdı, ama bu sefer hissettiğim şey korku değildi. Kızgındım. 
“Rüyaların giderek kötüleşiyor,” dedi Jared endişeli bir ses tonuyla. Boğazımı temizledim.
“Çok gerçekler,” diye fısıldadım. Hâlâ babamın parfümünün kokusunu alabiliyor,sesleri  duyabiliyordum.  Her  gece  babamın  ölümünü izlediğim o yerde bulunmam tam anlamıyla bir işkenceydi. İlk başlarda duyduğum üzüntü yerini korkuya bırakmıştı ve aslında bu benim için iyi bir şeydi çünkü öfkeyle baş etmek, beni uyandıran çaresizlikle baş etmekten daha kolaydı. 
“Nina?”Dudaklarımda biriken teri yaladım. “İyiyim.”
“Bu  hafta  bu  üçüncü.  İyi  olduğunu  sanmıyorum,” dedi, yüzünde gergin bir ifade vardı. “Yine aynı rüya 
mı?”
İstemeyerek kafamı evet dercesine salladım. Jared, beni kâbuslarımdan uyandırmak zorunda kaldığı her seferde giderek  daha  da  fazla  endişeleniyordu.  Attı-ğım çığlıklar, titriyor oluşum ve bunu durdurmak için elinden bir şey gelmemesi onu delirtiyordu. O anlarda duyduğu öfke ve endişe, aramızdaki özel bağ yüzünden  şiddetini  daha  da artırıyordu.Bir Melez olarak kan  basıncı, hormonal  değişiklikler, kalp ritimlerim gibi vücudumdaki ufak değişiklikleri sezebiliyordu ve onun korumak zorunda olduğu insan, Talehi olduğum için hissettiklerimi sanki kendisi hissediyor gibiydi. Beni  kucağına  almadan  önce  bir  süre  daha  izledi. 
“Belki de birileriyle konuşmalısın.”
“Bir psikiyatriste ihtiyacım yok Jared. Sadece rüya, hepsi bu,” dedim ondan ziyade kendimi ikna etmeye çalışarak. Beni de yanına çekerek sırtını yatağın başlığına yasladı. Rahatlamaya çalıştım. Geçen bahar onsuz olduğum günlerde hissettiğim saçma insani korku ve duygularımla onu rahatsız etmemeye çalışmak benim için iyi bir alıştırma olmuştu. Bu konuda aylarca uğraşıp uzmanlaşmış  olmama  rağmen  kâbuslarımdan  kolay  kolay kurtulamıyordum

"CEHENNEM" KİTAP ÇEKİLİŞİ





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML