25 Mayıs 2014

Mayıs ayı gelen kargolarım ve genel izlenimlerim (:

Ve ve ve herkese Merhabalar!
Efenim sizi bilmem ama ben bloğumu çok özledim :) Baktım yorum yazacak vaktim yok o zaman gelen kargolarım ile ilgili bir yazı hazırlayayım da, blogger da yazı yazmayı unutmuş muyum bir bakayım dedim :) 


Sonuç unutmamışım :) 
Öncelikle uzun zamandır ortada olmama rağmen inatlarını kitaplarını benimle paylaşan yayın evlerine teşekkürü bir borç biliyorum (:

Bakalım bakalım Küçük Kız'ımıza Mayıs ayında hangi kitaplar misafir olmuş ve incelenmeyi bekliyor :) Okuduklarım ile ilgili kısa fikirlerimi de sizinle resimlerin altında paylaşacağım :)




1- ANLAŞMA - Fatih Murat Arsal (*Okundu)

Bu kitabı Fatih Hoca'nın dünya tatlısı hayranlarından çok duymuştum ve merak ediyordum açıkcası. Yerli yazarları okumayalı çok uzun zaman olmuştu ama bir Fatma Erdek bir de Anlaşma ile Fatih Hoca bana bu ara açmayı bitirttiler sanırım. 
(Yineliyorum Fatma Erdek peçeteye hava durumu raporu yazsın onu bile okurum net!)
Anlaşma ile ilgili yazılacak çok şey var. Ben bunu yoruma saklamayı planlıyorum. Gerçekten büyük keyif alarak okudum ve Yavuz ile Merve'yi çok çok sevdim :) Yerli aşk romanı arayışı içersindesiniz Anlaşma'yı şiddetle öneririm. (:


2- YEDİ GECE - Anna Campbell (*Okundu)

BEN BU KADINA BAYILIYORUM ARKADAŞ! Anna Campbell ülkemizde tarihi aşk romanı camiasında biraz tartışılan bir yazar. Ya benim gibi koşulsuz ve soluksuz her kitabını okuyanlar ya da kendisini okumaktan çok mutlu olmayanları bulursunuz.

Anna, her kitabında yaralı bir erkek karakter işler. Yaralı derken bunlar sadece duygusal yaralar değil, adamların bildiğiniz fiziksel kusurları da vardır çoğu kitabında, bir nevi (Rumbella) Güzel ve Çirkin hikayeleri yazarıdır.
Bunların yanında Lisa Valdez kadar olmasa da tarihi aşk romanlarında erotik türde de meşhur bir kadın oluncaaa tadından yenmiyor arkadaş (: Bana en azından bir çocuk kitabı değil gerçek bir yetişkin kitabı okuduğum hazzını veriyor.
YEDİ GECE benim MAHREM'den sonra yazarın en sevdiğim kitabı oldu. Şiddetli bir öneridir. Lütfen okuyun-okutun!!!


 3- KÖTÜ ÇOCUKLAR / SOLUK SOLUĞA -  M.Leighton (*Okundu)

Tanrım bu nasıl bir kitaptı öyle!!!
Bakın ben bir kitapda hiç ama hiç bu kadar şaşırmamıştım itiraf ediyorum. Yazarın kurgu yeteneğine inanılmaz bir hayranlık besliyorum açıkcası..
Kesinlikle beğenerek ve eğlenerek okuduğum bir kitaptı. Alırsanız pişman olmayacağınızı düşünüyorum (:



4- KADER AĞLARI - Shannon Drake (*Okunuyor)

Ve Olimpos'a buradan kocaman teşekkürler. Tarihi aşk romanı camiasının biraz taze şeylere ihityacı vardı derken Kader Ağları geldi (: Kitap şuan elimde ve okumaya devam ediyorum ama inanılmaz beğenerek bu devam ediyorum (: Gidişatıdan anladığım kadarıyla kitap güzel ve başarılı bir final ile bitecek gibi görünüyor (: 

Tavsiye etmem için bitirmeme gerek yok. Tarihi aşk romanı nihayetinde alın okuyun efenim (:


5- KALPTEN KALBE - Kat Martin
Kat Martin'i Koridor Yayınlarından çıkan Kara Melek kitabı ile çok ama çok sevmiştim. Kara Melek Orta Çağ İskoçyası olarak okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Kitabın konusun dikkatimi çekmesi üzerine almış bulundum kitabı :) Yazarın beni şaşırtmamasını umut ediyorum ve kitabı okuma sıramda hemen 2. sıraya koyuyorum.




6- KAÇ BENİMLE - Kristen Proby

New adult okuya okuya içim dışına çıktı ama bu alttaki kitabı almasaydım herhalde meraktan kudururdum (: Kaç Benimle kitabını merak etme sebebim kesinlikle Goodreads yorumları. (: Bakalım bende de aynı izlenimi bırakacak mı (:


 7- ASLA PİŞMAN OLMA - Celeste Bradley

Bu ay şirkette inanılmaz bir yoğunluğun içerisindeyim ve aylar aylardır beklediğim Celeste Bradley için resmen boş bir gün yaratmaya çalışıyorum. Gayet sessiz bir mekan, çay sigara ve kitabım kulağımda da Strauss olacak :) 

Kitap hala okunmayı bekliyor (: Serinin 3. kitabı ve en merak ettiğim karakterlerden biri ile tam gaz devam ediyoruz.


8- YARALI - H.M.Ward

Ve ve sırf meraktan aldığım 2. kitap (: Bakalım bakalım içerisinde neler çıkacak. O da okunma sırası bekleyenlerden (:


9- KAN ŞARKISI - Anthony Ryan

Gerçekten merak ettiğim bir kitap kendisi. Bu türün okuyucusu değilim ama Goodreads yorumları ve almış olduğu en iyi kitap ödülü filan derken ben bunu okumalıyım diyor insan (: 
Şimdiye kadar okuyan blogger arkadaşlarımdan güzel yorumlar duydum. Gaza geldiğim ilk an başlayacağım (:

Bunların dışında ingilizce olarak okuduğum kitaplarıda aşağıda paylaşayım (:


#1(İng) RUSH TOO FAR by Abbi Glines


#2(İng.) LİCK by Kylie Scott


Sevgilerimle;

KÜÇÜK KIZ



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 yorum:

  1. Alacaklar listeme ekledim bir kaç kitap okuyacakların arasında benim okuduklarım var ama okuduktan sonra senin yorumlarını da çok merak ediyorum canım :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML