26 Ocak 2015

Mimlenmişim || Kendi Kitabını Kendin Yarat Mim'i (Küçük Kız)


Herkese kocaman merhabalar!!
Sevgili küçüğüm, evladım biriciğim Kördüğüm Hayaller blogunun sahibesi beni bu mim'de etiketlemiş öncelikle, bloğa geri dönmem için yaptığı baskılar ve beynimi yemeleri için ona bir teşekkürü borç biliyorum. Bu sebeple uzun zamandan sonra geri dönüş post'u olarak onun mim'ini yapıyorum :) Bakalım sorularımız nelermiş?

1. Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?

Ne kadar tarihi aşk romanı okuru olsam da, paranormal bir kitap yazardım herhalde. Vampirler veya kurt adamlar ile ilgili :)

2. Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?

Serileri çok seviyorum muhtemelen seri yazardım ama kendi içinde bağımsız ilerlerdi. Christina Feehan'ın Dark Serisi gibi mesela :D

3. Kitabınızın baş karakterinin yada karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?

İşte benim önümdeki tek sorun bu olurdu sanırım, isimler konusunda cidden çok kötüyüm, yardım dilenirdim büyük ihtimal :D Yani şuan bu soruya verilecek ne yazık ki bir cevabım bulunmuyor :D

4. Her yazarın etkinlendiği başka yazar yada yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?

Aslında çok kişiyi yazabilirim buraya ama bakalım daraltabilecek miyim; Karen Marie Morning, Christina Feehan, Gena Showalter, Alyssa Day,  Jeaniene Frost ve Judith McNaught karışımı birşey olurdu. Liste uzar ama direk aklıma gelenler bunlar.

5. Kitabınızın nerede geçiyor olmasını isterdiniz? (Hangi ülke,şehir,köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?

Muhtemelan Britanya Adası, İrlanda veya İskoçya' da geçerdi :D Kurgusal bir dünya yaratsam bile mekanlar hep oralara ait olurdu gibime geliyor.

6. Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?

Sanırım kimler olduğunu iyi biliyorum, biriciğim Buket'im ve Ucur'um. Ama toplu bir buluşma olacağından biriciklerimin hepsine aynı anda verme fırsatını yakalayabilirim belkim :D

7. Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?

Daha karakter ismi bulamayan ben birde oturup kitap ismi mi soruyorsun bana şuanda :D Kesinlikle bilmiyorum :D

8. Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu?

Bolca aşk, erotik ve entrikalı olurdu herhalde :D
*****
Uzun bir aradan sonra geri dönme mim'i için biriciğim Kördüğüm Hayaller'e kocaman öpücükler gönderiyorum :D Yaparken çok eğlendim. Peki kimleri mimledim? Pamuk eller klavyelere bakalım :D


Sevgilerle;
Küçük Kız



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

4 yorum:

  1. Yeniden hoş geldin! Hayalindeki kitap bana Kan Günlüklerini hatırlattı. Hem fantastik hem İskandinavya 'da geçiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoş buldum :D Ve evet o seriyi okumuştum benzediği doğrudur ama aramızda hiç mi hiç sevmemiştim :D

      Sil
  2. Beğenmeyenleri çok zaten :D Halbuki yazarın diğer kitapları çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  3. Bebeğim, evine hoş geldin! *.* Bu sınav gününde o kadar mutlu oldum ki anlatamam. Hiç gitme, seni seviyorum <3 Ve yaz da okuyalım ya ;)

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML