19 Nisan 2015

Sarah Maclean /The Rules of Scoundrels Serisi incelemesi - Historical Hunters - As! Kız

As! Kız'dan The Rules of Scoundrels Seri incelemesi  GELDİ...

Hemde en en en çok sevdiği  seri ile geldi.. Ve üzülerek belirtmeliyim ki serinin tüm kitapları Türkçe olarak yayınlandı...  

Öncelikle sevgili Nemesis Kitaba kocaman bir teşekkür etmek istiyorum. Zira seri o kadar kısa sürede tamamlandı ki bir ara hızlarına yetişemeyip acaba yanlış seriyimi takip ediyorum dedim. 


Üstüne seri bitince de nankörlük edip keşke seri bu kadar çabuk çıkmasaydı da hemen bitmeseydi - dedim mi ? dedim..  İnsanoğlu işte nankör !
Tabi ben hızımı alıp bu kadarla da yetinmeyip acaba yazarımız bize bir sürpriz yapar da kumarbazlarıma kaldığı yerden devam  eder mi diye hayallere daldım mı?  daldım.. İnsanoğlu işte bu kadar da hayalperest. :D 

Kumarbazlarıma o kadar doyamadım, o kadar içimde kaldı ki kendi kendime kurguyu bile hazırladım :D  Hani mesela yazarımız ne bileyim Bourne’nun , Cross’un, Temple’nin üstüne Chase’in çocuklarınında hikayelerini yazabilir mesela.. Hatta ortaklar dünür olurlardı falan filan :D 

İşte ben böyle kurgular aleminde dolaşırken siz sevgili kitap kurtlarına seriyi ufakcıktan anlatayım istedim ve soluğu Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi de aldım.. 


Seri içerisinde ki tüm olaylar Düşmüş Melek'ler kumarhanesinin pek sevgili çok kıymetli ortaklarının çevresinde geçiyor.. 
Burası öyle bir yer ki kumarhaneden içeriye adım atabilmen için en ama en can alıcı sırrını bu dört kumarbaz ile paylaşman gerekiyor, sonrası mı? işte sonrası bu harika 4 kitapta.  

                                                                       İntikam Ateşi / Penelope & Michael


Seriye Düşmüş Melek'in 1. adamı sevgili Michael Bourne ve onun sonsuz aşkı Penelope'nin İNTİKAM ATEŞİ ile start veriyoruz. 

Ahh ahh ne efsaneydin sen Bourne !! Onunla beraber bende intikam,intikam diye gezindim durdum ortalıklarda.. Ki bence intikamın da sonuna kadar haklıydı. 

Bir adam nasıl senelerce intikam almak için sabırla beklerin cevabısın ! Ve zavallı Penelope, o dönemin kurallarını bir kez daha lanetledim. Aristokratlar hiçte öyle cici insanlar değiller. -,- 

İntikam ateşiyle yansanda Bourne, başına gelebilecek en güzel şeydi Penelope kabul et ! :p





Aklımızı Bourne'de bırakıp serinin 2. kitabına başlarken - gelenin gideni aratmadığına - bir kez daha şahit oluyoruz ve Düşmüş Melek'in 2. düşmüş adamı Cross'un hikayesine kucak açıyoruz. 

GEÇMİŞTEN GELEN MUTLULUK Cross'umuzu buluyor ve tabiri yerindeyse mutluluktan bulutlara uçu veriyor :D

Geçmişten Gelen Mutluluk / Pippa & Cross 

Bilimle kafayı yiyen aşkın kimyasını aramakla sınırları zorlayan sevgili Pippa, aferin sana  ! kaptın gül gibi adamı :p Adamı kapış şekli o kadar komik ve düşündürücüydü ki acaba ben/biz yapabilir miydik hiç bilmiyorum. 

Özellikle bu adam Cross ise, kızım sen kafayı yemişsin :p 

Aha hele ki bilim araştırmasını uygulamalı olarak öğrenmek istediği anlar :))) kahkaha atarak okudum. 

Bilimler, sırlar ve arzular.. Söylememe gerek yok sanırım - kıskançlık - bu kitapla beraber had safhaya ulaşıyor. 

Hatunun kalemine sağlık, bizi kıskandırma konusunda dur durak bilmedi :p 



                                           Aşk Affetmez / Mara & Temple

Daha 1 ve 2. kitabın mükemmelliğini üstümüzden atamadan serinin 3. kitabı nam-ı diğer Temple'miz  AŞK AFFETMEZ ile aklımız başımızdan aldı gitti. 

Tam da yıllık iznimde tatilin keyfini sürerken kitap beğenmeme gibi bir illete kapılmışken, Temple imdadıma yetişti.

Kumarbazımız, hatırlamadığı bir sabaha uyandığında "katil dük" damgasını almış, yıllar boyuncada bu şekilde anılmaya devam etmiştir. 

 Aradan geçen uzuuuunnn zaman sonra "katil dük" olarak anılmasına sebep olan, öldürdüğü sandığı Mara'yı karşısında gördüğü anda önce dünyası başına yıkılmış sonrasında gerçekleri bulmak için her türlü yola başvurmuştur.

Aşk, geçmişte yaşanan bu trajediyi affettirir mi bilinmez ama ben olsam affetmezdim.  
Tabi yinede büyük konuşmamak gerek,  her şeyden üstün olan aşk denilen o ulvi duygu devreye girince ne olur  - işte bu sorunun cevabı kitapta.. 

Aha spoiler vermeyeceğim diye dansöz gibi kıvıra kıvıra anlatma çabam bence taktir edilesi :p 
En Güzel Rüya / Chase (Georgiana) & Dancun West 

Ve ve ve işte dananın kuyruğunun koptuğu  son kitap.. 
2.kitapta aldığım duyumlar beni meraktan nirvanaya ulaştıracak moda girmişken. Sorumun cevabını 3.kitapta alırım diye hevesle okuyup bana anca avucumu yalatan.
Bekleyen derviş muradına erermiş misali 4.kitap ile muradıma erdiğim EN GÜZEL RÜYA.. 

Düşmüş Melek'in kurucusu ortakların başı sevgili Chase'in hikayesi..

Bu da minnak serzenişim olsun, sevgili yazara, yazarın editörüne ve yayınevine.. Hadi yazar düşünmemiş kitabın arka konusuna spoilerin dibine vurmuş, editörde uyarmamayı uygun görmüş, ee  sevgili yayınevim bari sen o arka kapak yazısını değiştireydin de bize o  spoileri vermeyeydin. 
Tabi bu kitabı alıp okuma heyecanımı  söndürmedi ama yinede okurken, okuyucuya en azından bana harika bir sürpriz olurdu.  Afiyetle kursağımda kaldı :/

Efenim, bir Chase düşünün onun kim olduğunu bulana 5 bin pound verilecek, üstüne elinde tuttuğu  tüm sır dosyaları yok edilecek. 

Bir Chase düşünün, Düşmüş Melek kumarhanesini yoktan vaar eden, elinde kralı bile tahtından indirecek sırları barındıran, 

Bir Chase düşünün, aslında o bir erkek değil ! o bir dük kızı, o Lady Georgiana <3 

Ve bir Chase düşünün .............. (burası en şok olduğum kısım söylemem okuyun öğrenin) 

Nasıl şok oldunuz dimi :D Ehe bende şok oldum hemde bildiğim halde. Spoilerin dibini yedim diye üzülmeyin zira bunlar kitabın arka kapak yazısıyla neredeyse birebir :D 

Chase - ay aman pardon Georgiana ve Georgiana'yı sosyeteye kabul ettirme çabasına giren dedikodu gazetesinin sahibi Duncan West'in hikayesi seriye harika bir nokta koyuyor. 

Bence seriye bu kitap ile beraber harika bir FİNAL oldu.. ! 



İşte böyle sevgili dostlar.. Harika bir Historical Romance serisini bitirmenin dayanılmaz hafifliği var üstümde.. 

Güzeldi.. Harikaydı,, İlgi çekiciydi.. Cezbedici ve Tutku doluydu.. 

Biten bir seri okumak isteyenlere şiddetle tavsiyemdir.. 

Kitapsız bir günümüzün dahi geçmemesi dileğiyle.. Sevgilerle As! Kız










Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

1 yorum:

  1. Ben bu seriye yanlışlıkla son seri ile başladım.Yani diğer serileri okurken Chase'in kim olduğunu biliyordum.😀

    YanıtlaSil

Yorum yazan güzel ellerinize sağlık (:
ve Lütfen! Küfür içeren veyahut içeriğinde reklam olan yorumları yazmaktan sakınalım. Sormak istediğiniz sorular için bloğun sağ üst köşesinde bulunan İletişim kısmından her zaman mail atabilirsiniz. (:

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML